051 651 651, is.libomregs@alicoran Delovni čas: (09:00 - 21:00)
45-dnevna garancija zadovoljstva Nakup brez tveganja. Če ugotovite, da vam artikel, ki ste ga naročili v spletni trgovini ne ustreza, vam bomo kupnino brez vprašanja povrnili. Več o vračilu blaga si lahko preberete v Splošnih pogojih poslovanja.
Brezplačna dostava za vsa naročila nad 200 € Pri naročilu artiklov, ki presegajo skupno vrednost 200€, vam bomo le te poslali brez stroškov poštnine. Pakete dostavlja Pošta Slovenije.

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne sgermobil.si

 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne sgermobil.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Sgermobil.si je spletna trgovina podjetja Sgerm d.o.o.. Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z vsemi zakonskimi obveznostmi in mednarodnimi smernicami za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.

Izdelki, ki so na voljo v maloprodajnih trgovinah, so v veliki meri na voljo tudi v spletni trgovini, kjer nakupe stimuliramo z dodatnimi popusti in akcijskimi ponudbami. Navedene spletne cene veljajo samo za spletne nakupe. Zaloge artiklov v spletni trgovini ne pomenijo tudi zaloge v maloprodajnih trgovinah. V svoj spletno prodajni program vključujemo tudi izdelke, ki v maloprodajnih trgovinah niso na voljo.

Za vse informacije, pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračilo blaga, smo vam na voljo v času naših uradnih ur od ponedeljka do petka, med 9.00 in 16.00 uro.

Telefon: 051 651 651
E-pošta: narocila@sgermobil.si
 

Cene

Redna cena označena ob artiklu, je cena posameznega artikla v ponudbi v poslovalnicah Sgermobil. Vse cene vsebujejo DDV.
Cene, prikazane na spletnem naslovu sgermobil.si se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Spletna cena pa velja za določene artikle, ki so v ponudbi spletne trgovine na voljo po nižji ceni.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Popusti se na spletni trgovini Sgermobil.si ne seštevajo.

Pri prikazu cen na spletni trgovini dopuščamo možnost tiskarskih napak oz. subjektivnih napak pri vnosu cen in informacij.

 

Stanje zaloge

 
Artikli na spletni strani so označeni s sledečimi stanji: Na zalogi in Na zalogi pri dobavitelju.
Na zalogi - artikel je bil na zalogi pri zadnjem osveževanju stanja zaloge na spletni strani, ki se z blagajniškim programom vrši samodejno v določenih časovnih intervalih.
Na zalogi pri dobavitelju - artikel je bil na zalogi pri dobavitelju pri zadnjem preverjanju zaloge in se ne vrši samodejno.

Pri prikazu zaloge lahko pride do napak ali odstopanj, še posebej pri zadnjih kosih. V primeru, da artikla v času od vašega naročila več ni na zalogi, vas bomo o tem nemudoma obvestili.
 

Promocijske kode - kuponi

Vnos promocijske kode je možen v postopku oddaje naročila v košarici. Uporabnik lahko promocijsko kodo vnese v za to namenjeno polje, s tem pa se mu za vrednost promocijske kode zmanjša znesek nakupa.
Promocijske kode lahko ponudnik poda preko poljubnih medijev (e-novičke, plakati, letaki, obvestila).
Promocijsko kodo lahko uporabnik vnese samo enkrat, le te se med seboj ne seštevajo.

 

Prijava na sgermobil.si

Pregled spletne trgovine sgermobil.si je možen brez registracije.

Uporabnik lahko naročilo odda kot

gost (enkraten vnos podatkov naročnika za potrebe dostave, podatki se hranijo samo za potrebe izvršitve naročila)

registrirani uporabnik (prijava poteka z: vnosom elektronskega naslova in gesla, ki ste ga izbrali ob registraciji)

 

Postopek obveščanja o nakupu

Naročilo je sprejeto
Po oddaji naročila kupec na naveden e-mail naslov prejme sporočilo, da je naročilo sprejeto. Prejme tudi povzetek naročila. Če je bil izbran način plačila Plačilo po predračunu, bo v sporočilu prisotna tudi povezava do Ponudbe / Predračuna z vsemi podatki za plačilo po predračunu.

Ob prejetju naročila bo sgermobil.si le to pregledal in preveril razpoložljivost naročenih artiklov. Če artikli niso na zalogi oz. niso na zalogi pri dobavitelju, bo o daljšem dobavnem roku obvestil naročnika. Če se naročnik s ponujenim dobavnim rokom ne strinja, mu sgermobil.si omogoča preklic naročila, ob morebitnem vplačilu kupnine, pa mu bo le to takoj vrnil na posredovani TRR. Komunikacija bo potekala preko elektronske pošte ali telefona.
Če ponudnik ne more dobaviti naročenega artikla v roku 2 tednov po obvestilu o podaljšanem dobavnem roku, lahko naročilo kupca zavrne z razlogom, da artikel ni dobavljiv. Z dnem zavrnitve naročila kupca preneha veljati.
Podjetje Sgerm d.o.o. ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi nastala ob morebitnih daljših dobavnih rokih ali zaradi nedobave naročenega blaga.

Naročilo je odposlano / Pripravljeno na prevzem
Ko sgermobil.si pripravi in odpošlje naročeno blago, bo naročnik prejel e-sporočilo o odposlani pošiljki. Le to lahko naročnik pričakuje na navedenem naslovu v roku 1-3 dni oz. po pogojih dostave Pošte Slovenije.
Če je kupec izbral osebni prevzem v Sgermobil poslovalnici, bo v sporočilu navedena tudi poslovalnica, kjer bo blago prevzel, kot tudi podatek, kdaj bo blago pripravljeno na prevzem.
Naročilo lahko uporabnik prekliče kadarkoli na podane kontaktne naslove in telefonske številke.

 

Nakup za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
     

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejetja blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop pogodbe se šteje, če potrošnik v navedenem roku, določenem za odstop od pogodbe posreduje odstopno izjavo.  Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu od pogodbe.


O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-dneh od prejetja blaga obvesti pisno po pošti (Sgerm d.o.o., internetni oddelek, Beloruska ulica 7, 2000 Maribor) ali na kontaktni e-naslov: narocila@sgermobil.si.


Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo kupnine mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe oz. prejetju vrnjenega blaga.
Vračilo blaga v maloprodajnih poslovalnicah NI mogoče. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške vam bomo zaračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za stroške nastale zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. 
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah za katere velja naslednje:
o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
o dobavi zapečatenih avdio ali video posnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in, kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če:
-  je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,
-  je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in
-  je podjetje predložilo potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena tega zakona.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. 

 

Garancija in pošiljanje v servis

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu, njegovem pooblaščenem servisu ali pri prodajalcu. 

Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, s potrjenim garancijskim listom in računom. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu. Informacija o garanciji je predstavljena tudi na strani s predstavitvijo artikla.

Pri predaji izdelka, katerega pooblaščeni serviser ni podjetje Sgerm d.o.o. iz vzroka reklamacije se je potrebno zavedati, da podjetje prevzema vlogo prevzemnega manipulanta in da izdelek ni možno servisirati v poslovalnici podjetja Sgerm d.o.o., ampak ga je potrebno reklamirati na pooblaščenem servisu.

Potrošnik ima v primeru, če blago ne izpolnjuje ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu pravico zahtevati odpravo napak. Rok za odpravo napake blaga je določen na skupno 30 dni, ki pa se lahko podaljša za največ 15 dni. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka, ki je 30 dni.

Podjetje Sgerm d.o.o. vam ne more dajati informacij o samem poteku servisa pri pooblaščenem serviserju.

 

Neskladnost blaga


Potrošnik ima pravico uveljavljanja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecih od dne, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik lahko obvesti prodajalca o neskladnosti blaga osebno, preko telefonske številke 051 651 652 ali na elektronski naslov narocila@sgermobil.si. 


Potrošnik, ki prodajalca obvesti znotraj navedenega roka in pravilno, je v spodaj napisanem vrstnem redu, upravičen da:


- zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga


- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska


Pogoji in roki za vzpostavitev skladnosti so podrobneje določeni v 82. členu Zakona o varstvu potrošnikov, in sicer med drugim določa:
kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga  (rok lahko prodajalec podaljša za največ 15 dni, in sicer glede na naravo, kompleksnost blaga, resnosti neskladnosti itd. O podaljšanju roka mora prodajalec obvestiti kupca pred potekom 30 dnevnega roka.)


Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti blaga natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) od 81. člena dalje.

 

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik lahko izbere sledeče načine plačila ob oddaji naročila:

Plačilo po povzetju: uporabnik kupnino poravna ob prevzemu na Pošti ali poštarju ob dostavi na naslov stranke.

Plačilo po predračunu: ko je izbran način plačila po predračunu, bo naročnik na naveden e-naslov prejel Ponudbo / Predračun z vsemi podatki, ki so potrebni za izvedbo plačila po predračunu.

S plačilno kartico: Mastercard, Visa preko plačilnega okolja ponudnika plačil s karticami ali Diners International ob osebnem prevzemu.

- LeanPay financiranje: V naši spletni trgovini lahko artikle od skupne vrednosti 50€ odplačujete na obroke preko ponudnika LeanPay. Za sklenitev pogodbe o financiranju veljajo splošni pogoji ponudnika LeanPay. Največja možna doba odplačevanja je 48 mesecev. Več o financiranju LeanPay najdete na: https://www.leanpay.si/

- Summit Leasing financiranje: Pri nakupu artiklov od vrednosti 50€ lahko izberete tudi Summit Leasing financiranje, brez bančnega izpiska se financira artikle do maksimalne vrednosti 2.500€, katere lahko odplačujete do maksimalno 36 mesecev, v primeru predložitve bančnega izpiska je financiranje možno do višine 8.000€ in do maksimalne dobe odplačevanja 72 mesecev. Več o pogojih financiranja najdete na tej povezavi: Splošni pogoji financiranje do 8.000€ in Splošni pogoji financiranje do 2.500€

 

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga do 1-3 delovnih dni od dneva oddaje naročila, v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.
 

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Dostavo vršimo s Pošto Slovenije.

Cenik dostave:
Pakiranje in poštnina za vsako naročilo znaša 3,24 EUR (vključen DDV).
V primeru nakupa nad 200€ sta pakiranje in poštnina brezplačna.

V primeru plačila po povzetju, mora kupec Pošti Slovenije plačati provizijo za Vplačilo obrazca UPN in UPN QR (Vplačnina).

 do 98,00€ 1,15€           
 nad 98,00€ do 501,00€ 1,17% od vrednosti
 nad 501,00€ 5,36€ + 0,30% od vrednosti





Vse cene so z DDV.

Pri plačilu blaga po predračunu ali s plačilno kartico stroškov vplačnine ni.


Osebni prevzem

Vse naročene izdelke na spletnem naslovu sgermobil.si lahko prevzamete tudi osebno, brez stroškov poštnine v eni izmed poslovalnic Sgermobil po Sloveniji. Seznam vseh poslovalnic: Poslovalnice Sgermobil.
Datum prevzema, ko bo artikel pripravljen na prevzem v poslovalnici, vam bomo sporočili na e-mail ali telefonsko številko.
V poslovalnici Sgermobil PE CityPark Ljubljana (Samsung Center) je možen prevzem samo originalnih Samsung izdelkov.

 

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 101. čl., 1. odstavek 2 točka in 104. čl. ZDDV-1, na podlagi 110. čl. ZDDV-1 na računu ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in vedno v celoti ne odražajo dejanskega stanja, vendar niso zavajajoče.


Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.


Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.


Arhiviranje pogodb, varovanje osebnih podatkov

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je za nedoločen čas shranjena pri podjetju Sgerm d.o.o., Beloruska ulica 7, 2000 Maribor.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Uporabniki, ki nakupujejo got gosti, Sgerm d.o.o hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila in sicer: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s sgermobil.si. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

 

Politika zasebnosti

Politika zasebnosti podjetja Sgerm d.o.o.: Dokument v PDF datoteki
 

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati 
     

Pritožbe

Sgerm d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Telefonska številka za reševanje sporov: 051 651 651 in e-mail naslov: info@sgermobil.si

Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Sgerm d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Sgerm d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Filtri
Sort
display