Potrebujete pomoč? - Pokličite nas: 051 / 651 651

do dodatne opreme za vaš GSM



Splošni pogoji poslovanja


Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne sgermobil.si


 
Sgerm.com je spletna trgovina podjetja Sgerm d.o.o. Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z vsemi zakonskimi obveznostmi in mednarodnimi smernicami za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.
Izdelki, ki so na voljo v maloprodajnih trgovinah, so v veliki meri na voljo tudi v spletni trgovini, kjer nakupe stimuliramo z dodatnimi popusti in akcijskimi ponudbami. Navedene spletne cene veljajo samo za spletne nakupe. Zaloge artiklov v spletni trgovini ne pomenijo tudi zaloge v maloprodajnih trgovinah. V svoj spletno prodajni program vključujemo tudi izdelke, ki v maloprodajnih trgovinah niso na voljo.


Za vse informacije, pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračilo blaga, smo vam na voljo  v času naših uradnih ur od ponedeljka do petka, med 9.00 in 18.00 uro.

Telefon: 051 651 651
E-pošta: info@sgerm.si

Cene


Redna cena označena ob artiklu, je cena posameznega artikla v naših poslovalnicah.
Spletna cena pa velja za določene artikle, ki so v ponudbi spletne trgovine na voljo po nižji ceni.


Prijava


Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne sgerm.com, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
 

Dostopnost informacij


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga


Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvesti po pošti (Sgerm d.o.o. - internetni oddelek, Beloruska ulica 7, 2000 Maribor) ali na kontaktni e-naslov info@sgerm.com. Vračilo prejetega blaga na naveden naslov v 14-ih dneh po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se ne šteje za odstop od nakupa.
 
Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.
 
Vračilo blaga v maloprodajnih poslovalnicah NI mogoče. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za stroške nastale zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. 

Izdelki morajo biti vrnjeni nerabljeni in nepoškodovani v original embalaži. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Priložena mora biti kopija računa. Prosimo če izpolnite tudi priložen obrazec za vračilo.
 

Garancija in pošiljanje v servis


Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu, njegovem pooblaščenem servisu ali pri prodajalcu.

Vsi artikli imajo najmanj 1 mesec garancije, oz. toliko kot je navedeno na garancijskem listu . Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, s potrjenim garancijskim listom in računom. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu. Informacija o garanciji je predstavljena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni,  ima artikel 12 mesecev garancije.

Pri predaji izdelka, katerega pooblaščeni serviser ni podjetje Sgerm d.o.o. iz vzroka reklamacije se je potrebno zavedati, da podjetje prevzema vlogo prevzemnega manipulanta in da izdelek ni možno servisirati v poslovalnici podjetja Sgerm d.o.o., ampak ga je potrebno reklamirati na pooblaščenem servisu.

Izdelek lahko na lastno zahtevo predate pri prodajalcu v trgovini. Prodajalec bo v tem primeru v uslugo poslal artikel na pooblaščen servis, ki je naveden na garancijskem listu artikla. V skladu z 20. členom Zakon o varsto potrošnikov se šteje sprejem artikla v reklamacijo takrat, ko le-ta prispe v pooblaščeni servis. Pošiljanje na pooblaščeni servis se iz trgovin Sgerm d.o.o. vrši enkrat tedensko.

Trgovina Sgerm d.o.o. vam ne more dajati informacij o samem poteku servisa.
Podjetje Sgerm d.o.o., v skladu s z 20. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ne odgovarjata za morebitne zamude roka 45 dni ali za nepravilnosti pri popravilu. 45 dnevni rok prične teči, ko je artikel sprejet na pooblaščeni servis in ne takrat, ko je bil oddan v trgovini Sgerm d.o.o.

Za vse podrobne informacije je iz tega razloga potrebno kontaktirati pooblaščenega serviserja in ne podjetje Sgerm d.o.o., ki je zgolj posrednik med kupcem in pooblaščenim servisom.

Stvarna napaka:


Pravice iz naslova stvarne napake. 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja samo pri prodajalcu, priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki in jo natančno opisati. Prodajalcu pa omogočiti da stvar pregleda.
 

Plačilo

 
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR.
 

Dobavni rok

 
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo  obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
 

Dostava

 
 
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Cenik dostave:

Pakiranje in poštnina za vsako naročilo znaša 2,84 EUR (vključen DDV).
V primeru nakupa nad 30€ je pakiranje in poštnina brezplačna.

V primeru plačila po povzetju, mora kupec plačati provizijo za nakazilo denarja po rednem ceniku Pošte Slovenije (1,05 EUR).

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku.

 


Veljavnost ponudbe


Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 101. čl., 1. odstavek 2 točka in 104. čl. ZDDV-1, na podlagi 110. čl. ZDDV-1 na računu ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in vedno v celoti ne odražajo dejanskega stanja, vendar niso zavajajoče.

Za morebitne napake se opravičujemo.


Varnost


Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.


Komunikacija


Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.


Arhiviranje pogodb


Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Sgerm d.o.o., Beloruska ulica 7, 2000 Maribor.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni siva_b udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati 

Pritožbe


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.